Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2008 20:48 - АХ,МОРЕТО... Или за циците по плажа и какъв е смисълът. За нормалното човешко общуване и сексуална ориентация и за това къде,по дяволите,изчезнаха те
Автор: foxy1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9641 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 30.03.2008 16:01


   Ура,решихме-тръгваме за морето!Аз,Лиляна,нейното гадже-Диана,да точно така,не Диан,Диана.И двете-мъжемразки.Четвъртата-Рена,също е мъжемразка.Е,не точно,по-скоро-БЪЛГАРОмъжемразка,ако има въобще такава дума.Май няма.Та,Рена мрази само българските мъже-"какви са простаци,Ганьовци ,недорасли..."Но виж,всички други обича,особено арабите.Ау !!!Няколко пъти ми се наложи да изслушам беседи по темата"Колко са галантни арабите,какви приятели са верни,какви джентълмени и с какви обноски..."Е,тук даже ще си спестя коментара,достатъчно книги и филми има по темата"Колко е яко да си имаш вземане-даване с арабели..."ОК,всеки си има право на мнение. Важното е -тръгваме за МОРЕТО!        един ден преди                Рена нямало да идва.Ами-хубаво. Старото ни котараче Милчо(мама го кръсти така преди 13 години,защото бил много ...мил),никак не е добре.Ветеринарят не дава никаква надежда,котето си отива...Вечерта преди заминаването дойде в моята стая,погледа аквариума с рибките,после се опита да се качи при мен на леглото(не го е правил никога досега).Взех го горе.Сгуши се в мен,даже опита да замърка.Не успя,нямаше сили.Прилича на СБОГУВАНЕ...      денят   Тръгвам за морето със свито сърце.Надявам се Милчо да ме дочака... Но ме чака нова изненада-нов член на групата.Направо след купон, на сутринта,Вили решила да пътува с нас.Интересното е,че нейната крайна цел е някакво технопарти в Слънчев бряг,а нашата-скромния "пенсионерски"курорт Лозенец .А сега де,как ли ще стане врътката.Ну,поживьом,увидим...    Вили е също интересен екземпляр.Работи в Италия.Нелегално.Седи по три месеца,връща се за един и пак заминава.Там работела на две места - в склад за подови настилки и в пицария.Уж.Аз поне,силно се съмнявам.Особено след тези няколко дни ,в които девойката спа през деня и се събуждаше чак вечер,готова за подвизи.Та,не е ясно какво работи,но другото интересно е ,че всичко спечелено тя инвестира в...себе си-операция на носа,изглаждане на лицето(с химично прегаряне на повърхностния слой!?!) в най добрата клиника естествено-"където ходят фолк-звездите",удължаване на косата(в най-добрия салон в София,където ходят,познайте кои-"фолк-звездите",естествено)И да не забравяме парфюмите и парцалките,естествено-само най добрите-"Долче и Габана","Гучи","Фере"..Даже,милата,и на хавлията си е оставила хартиения етикет,за да се види марката..Абе-чудо!      Пътуването      Лиляна кара спокойно,пътят е добър,бърборим.Вили почти не участва,девойката си е нахлузила слушалките и слуша музика(италианска) на СД-плеъра си(марков).По едно време пита дали Слънчев бряг не ни е по път?!!Не е.През остатъка от пътуването се опитва да убеди по телефона,някой,който е в Слънчев бряг,да дойде да я вземе от Лозенец...Не успява.      Пристигането      Е,дойдохме.Трябва да си търсим квартира.Евтина.Не разполагаме с много финанси. На едно място ни предлагат стая тройка-"Ама е широка,може да се сложи 4-то походно легло".Хм,интересно виждане-в стаята,която ни показват,трудно могат да стоят прави двама души,а къде точно ще се сложи четвъртото легло,остава загадка.Продължаваме. Едноетажна къща с беседка в двора.Супер.А и Лиляна си мечтаеше за беседка.Е,има я.Има и стая 4-ка,а и цената ни устройва.Взимаме я. След доза мрънкане-леглото скърца,гардероба мирише на мухъл и т.н.,"принцесата"ляга да спи,нали не е спала снощи... Останалите скачаме в банските и хукваме към плажа.Е,не точно.На мен ми идва да хукна,но точната дума е ,че тръгваме да се влачим към плажа.. Защото,освен че са мързеливи,"гаджетата" са и възпълнички,особено едното.А плажа е тоооолкова далеч-на цели 150 метра.Колко уморително!Толкова,че сядаме да пием кафе по средата на пътя...Аз вече се пръскам от мерак да се цопна в морето.Още малко търпение!    Вече съм във водата!Щастие!Всичко е супер!Е,почти всичко-плажът е ОК,но компанията...Мислех,че тръгвам с приятели на море,а се оказва че съм в положение средно между "С деца на море" и "Двама са малко,трима са много".Все едно,че съм сама на плажа-влюбените влизат заедно във водата,ако едната не иска другата се цупи,после се сдобряват,държат се за ръце...Абе-мила картинка.От кварталната детска градинка.Само дето огромното количество увесени цици и телеса на двете участнички в сценката,придава гротескност на цялото изпълнение...А,пропуснах да отбележа ,моите приятелки са на плажа само по миниатюрни прашки... А,тук идваме до една друга любима гледка-циците по плажа.Май наистина не разбирам каква е идеята?Да е полезно-не е,отдавна вече слънцето не е полезно за деликатната и уязвима кожа на гърдите и това под нея.Да е красиво-не е,само с малките изключения на високи,стегнати и естествени гърди,които са си наистина естетична гледка. Другото е ,може би -непукизъм ,че не са ти такива?Или пък търсене на евтино,чисто сексуално внимание от застаряващи похотливци и диви селяни,виждали само виметата на кравите от тяхното село? А моите приятелки-защото били освободени...Да бе,освободени да си размятат месата по плажа,а адски се стягат,когато трябва да попитат примерно някого""Накъде е пътят за Бургас?"или Коя е най-яката дискотека тук?".Имам предвид нормалното човешко общуване.Ама не,за това не са "освободени"-"ми ни могъ",срам ги било...Интересно,мен не ме е срам да се усмихна на съседите на плажа,да поздравя семейството от съседната квартира,но дяволски ще ме е срам да се появя на плажа само с една връзчица в задника...Хеле,пък и ако ми е такъв..Sorry,сигурно съм задръстена... След тази доза плажни емоции и тъжни размишления върху моята си задръстеност,тръгваме към квартирата.Хазяйката е симпатяга,запалила е бойлера.Аха,бойлера е с дърва.Аз го намирам чаровно.Другите, естествено-не.Карай да върви. "Принцесата"се е наспала,скача да ходи в Слънчев бряг.Как ли,в Лозенец няма автогара?Е,Лиляна е добра душа,ще я закара до Китен.От там -с рейс до Бургас,после-такси до Слънчев Бряг..No comment! По късно сядаме на мечтаната беседка,хапваме,пийваме за отскок,и тръгваме да се запознаем с нощния живот на Лозенец.Такъв,както и предполагахме,няма.Единственият по-кадърен бар в курорта е празен-има 15 човека(с персонала).Другият е бара на плажа,където пихме кафе през деня.Е,пак сме тука.Само дето сега има вход.Плащаме и влизаме. Този поне е ПОЛУ-празен.DJ-ят е свестен,пуска само здрави хитове,сменя стиловете.Дотук-добре.Присъстващите-50/50-курортисти/такива,които работят на- и около плажа.Тук е циганинът,пардон-ромът,който продава царевица на плажа и прилича на персонаж от филма"Черна котка,бял котарак"на Костурица,зъбките му са "тука има-тука няма".А не престава да се усмихва...Тук е и момчето от дюнера,а също и работниците от близкия строеж.Абе-цветът на нацията!!Да не забравим и спасителя от 3-ти пост, с една девойка в очевидно нетрезво състояние. Настаняваме се на масата на един момък,с негово разрешение,естествено.Музиката е хубава,но купонът е вял.Обръщам няколко коктейла водка с фанта+много лед.Така де,да се занимавам с нещо,двете влюбени пак са седнали една до друга и могат да се чуват,но аз с тях не.Поддържам някакво елементарно ниво на общуване с момъка ,от рода на"Наздраве!" и даване и получаване на огънче,като се старая общуването ни да се ограничи до там.Натанцувах се вече,а и купонът съвсем замря,намигам си с дюнерджията ,пожелавам "Лека нощ!" на съседа по маса(само аз де,нали не забравихте,че другите две са стеснителни)и тръгваме. По пътя към нас се скачва някакъв друг образ,доволно почерпен.Като видял,че си тръгваме,решил да си тръгне с нас.Ми-добре,поне е на собствен ход и не е досаден.Не много.Предлага да вземе бутилка водка и да продължим в неговия хотел.Да бе...Отказваме.Тактично.Изпраща ни.Лека нощ!      ден втори   Събудих се рано,закусих,пих кафе.Направих сандвичи и за плажа и за закуска на сънлите.Ама не стават и не стават.Няма как,ще тръгвам.Сама на плажа е гадно,то не че вчера беше по-различно.Хората наоколо са приятни,разменяме реплики чат-пат,с дамата до мен си наглеждаме взаимно багажа,когато влизаме във водата.Наближава 14.30.Онези още ги няма.Звъня им.А,така,сега се събудили..А докато се довлачат... По едно време цъфва момъкът от снощи,изпращачът.Днес е чувствително по-свеж.И изглежда добре по бански.Доста добре.Бравос!И е приятна компания.Жеко.Сънливите се домъкнаха-в 16 часа.Не че нещо се промени особено - пак си влязоха заедно в морето,понамазаха се с плажно масло,подържаха се за ръце,покараха се,ходиха на кафе и стана време за тръгване. Вечерта отиваме да видим един наш познат музикант,който свири в заведение на 10 км. От Лозенец. Бива.Лека нощ!   ден трети      Отиваме заедно на плажа.Следобяд Лиляна отива да посрещне "принцесата".Вечерта ще ходим в Китен.Там купона определено си го бива.Настава едно кипрене,едно ах-кане и ох-кане-"Ах,какъв парфюм!","Ама колко струва?",след отговора-въздишка,"Ами обувките?","-760 евро?","Ами да,те са с камъни "Сваровски"...."Ох!"Ах!Дай да ги премеря!" Чудесно,двете се държат като слугини,всъщност-нещо средно между слугини и фен-клуб на нискоинтелигентната девойка с изцялопрекроен и префасониран външен вид и неясно занятие. Аз отдавна съм облечена ,а и гледката не ми понася... Ще ги изчакам навън,на беседката.Там,за щастие,компанията е далеч по-земна-новите ни съседи с друго приятелско семейство.Чак не ми се тръгва. След няколкочасовото кипрене,охкане и ахкане,все пак тръгваме към Китен.Взимаме и Жеко.Лошо няма.Аз шофирам,и без това не ми се пие.Нещо ми е гадно на стомаха,май е някакъв летен вирус.Жестоко! В Китен си е хубаво.Ама на мен-не ми е...Първо на ресторант,после на бар.Изкарвам на мускули.Дано утре не стане по-лошо... Лека нощ!   ден четвърти      Няма да се запомни с нищо,пак сме трите на плажа."Принцесата" пак спи в квартирата.Тя не ходи на плаж-плажът е мръсен,слънцето пече,водата е мокра и ...мръсна.Чудо!Направих си голяма разходка,събирах си камъчета по брега и се чувствах добре-в собствената си компания.Май даже - по-добре.Дали не започвам да ставам темерут някакъв?После пих бира с Жеко на центъра.Той си тръгна за София. Вечерта с Лиляна и Диана сме на пицария.Вили продължава да спи.А пиците са отвратителни.Даже го казах на сервитьора на тръгване. Лека нощ!      ден пети      Пак сме трите на плажа и пак е тъпо,само дето имам Рожден ден.Още по-тъпо.Предния ден Диана ме попита какво искам за подарък.Аз казах"Нищо".Нали така се казва?И така,един час след събуждането се присетиха.И ми честитиха.Как ли? Едната-с цигарата в ръката,ме целуна по бузата,другата каза "Ми,честито",третата-никакво отразяване...Супер а?И никакъв подарък.Все си мисля,че поне една гривничка от миди за 1лев можеха да си позволят.Въпрос на отношение.И уважение.Май не мога вече хич да ги понасям.Тъпо ми е целия ден. Вечерта сме в "Зангадор" в Китен-любимият ми бар.На пак ми е тъпо.Почерпих за рождения ден.Лека нощ!      заминаването      Ставаме,събираме багажа.Обажда се музиканта,може ли да вземем сина му с нас?Добре,към 18 часа.От онова село?Да,ще се отклоним 10км.,няма проблем.Ама може ли да не минаваме по магистралата,а през Казанлък,че да го оставим там?Еее,да бе,а памук на клечка?А,иначе нали Лиляна е добра душа,за малко да се навие.Аз обаче казах,че имам нещо против да се прибера през нощта,с няколкочасово закъснение. И така,отиваме на плажа за последно.Към 17 часа-по един душ и на колата.Взимаме хлапето от онова село и тръгваме към Филибето. Пътуването е кошмарно.Стъмва се,а нещо с токовете по колата не е наред -фаровете мигат и всички датчици по таблото са полудели.За щастие,след известно време положението се стабилизира.Сега пък Лиляна се умори да шофира,парели и очите.Ами кой снощи не искаше да си ляга...Сменям я на волана.На един разклон питам "Накъде?",тя ми покозва с дясната ръка...наляво....в тъмното...Много умно!!!Че и се опитва да ми повишава тон!Я fuck...!!!Да си кара тя!      В 1 часа през нощта,след 7 часа път,се прибирам скапана и изнервена.       А Милчо ме беше чакал само допреди няколко часа.       Но не ме дочака....            29.07.2005г.  image

Гаджетата на плажа

image

 С Жеко чакаме на беседката .Кипренето продължава ...

image

...и Милчо



Гласувай:
0



1. foxy1 - Е,това беше изключение :)
28.03.2008 12:26
Затова и седнах да го опиша.Изкарвала съм и страхотни почивки(и то без съпруг и дечица) .Благодаря ти за подкрепата на моя първи опит в писането :)
цитирай
2. hristam - Забавно си го описала!
28.03.2008 17:09
Ти явно не си успяла, но аз сега се позбавлявах за твоя сметка! :)))))))))
Поздравявам те за живият език! :)))
цитирай
3. анонимен - Tanya-27.07
30.03.2008 18:14
И аз бях там...докато те четох.Цветно, увлекателно и весело. Поздрави!
цитирай
4. kremche - Ей за тва колкото по-малко гарги на ...
01.04.2008 10:15
Ей за тва колкото по-малко гарги на клона - толкова по-добре :))) И много съжалявам за Милчо:(
цитирай
5. minavam - Хареса ми стилът ти) милчо те чака ...
22.04.2008 08:43
Хареса ми стилът ти)
милчо те чака зад дъгата, нали я знаеш легендата?:-)
цитирай
6. foxy1 - Благодаря, minavam
22.04.2008 11:13
:)
цитирай
7. анонимен - Браво
18.06.2008 14:04
Забавлявах се много... :)))

бургазлия
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: foxy1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 63472
Постинги: 7
Коментари: 92
Гласове: 497
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930