Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2011 23:34 - За хората,които не ме оцениха!!!
Автор: zoye Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2612 Коментари: 6 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Във вечер като тази се сещам за всички,които ме нараниха.Всички,които взеха по нещо от мен,но никога нищо не дадоха.Натъжавам се при спомените,а те са много.Не искам да се връщам там,но понякога просто ми изникват в съзнанието.Защо всички вие ме залъгвахте,разигравахте големи си спектакли,напразните думи.На кого му беше нужно всичко това,губене на време.Никои от вас не си изпълни думите.Какви мъжете сте тогава,когато дори не държите на мъжката си дума??Спряла съм да вярвам отдавна на хората,по-скоро на мъжете.Не търся,не искам и да ме търсят.Изморих се и то много.Изгубила съм и това желание да имам някой да себе си.По-добре ми е сама.Гледам да не допускам никои до себе си,поради причината не искам накрая отново да съм разочарована.Всичко това направиха хората,които ме нараниха.Хората,които за миг не ме оцениха.Хората които си губеха времето с мен и когато им доскуча изчезнаха.Всички вие не разбрахте какво оставихте след вас.Живеете си живота в момента,щастливи неангажиращи.Само не мога да разбера защо мисля за вас?Не искам да се връщам,но го правя.Имам много въпроси на които сигурно никога няма да намеря отговор.След всичко,винаги съм се питала един въпрос.Какво се обърка???и до днес не мога да намеря отговора на въпроса си.image



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kleopatrasv - Не се натъжавай и не се сещай за неща, ...
10.12.2011 20:12
Не се натъжавай и не се сещай за неща, които не си заслужават. Усмихни се!:)))
цитирай
2. zoye - :)
11.12.2011 17:56
Благодаря за милия коментар,но няма как да забравя :)
цитирай
3. анонимен - zoye
14.12.2011 13:13
Оказа се, че най-близкият ми човек години наред не ме е оценявал. Преглътнах, простих. Продължихме заедно напред. Препоръчвам ти ето това четиво....

http://www.sibir.bg/blog/elena58/?blogPage=blogPreviewArticle&artID=387077
цитирай
4. zoye - Благодаря
14.12.2011 21:29
Ооо Благодаря ти аз това мисля,че съм го чела,но ще го прочета отново и отново :):):) много е хубаво
цитирай
5. newkidinthe - Миличка,
17.01.2012 17:15
не е "по-добре ми е да съм сама", повярвай и никога няма да е по-добре. Добре чета и разбирам през редовете цялата болка която изпитваш, но не сме направени да живеем в самота и трябва да преглътнеш, трябва да приемеш, само така ще дадеш шанс на истинското и доброто (отново) да влезе в живота ти! Главата горе, не си сама в това което изпитваш!
цитирай
6. zoye - Благодаря ти
18.01.2012 18:59
newkidinthe Благодаря ти много за милия коментар :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zoye
Категория: Лични дневници
Прочетен: 210355
Постинги: 142
Коментари: 120
Гласове: 501
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031