Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2008 09:31 - Ще има ли правосъдие в България
Автор: zabylgarite Категория: Политика   
Прочетен: 1291 Коментари: 0 Гласове:
0



На 9 юли 2008 година за първи път се сблъсках с българската правосъдна система. Бях чувал за нея какво ли не от новините, но от 9 юли си мразя двойно държавата. Това пише във форума на Дир.бг бащата на 14-годишния Денислав Русков от Варна, който бе блъснат и убит на място от 23-годишния Хюсеин Хюсеин, докато чакал автобус на спирката.
"Дано да греша, дано да си мисля само че съдията е накланял везните към убиеца на сина ми. Чувствах, че аз съм подсъдимият в залата. Плаках в много моменти, не защото убиецът стоеше на метър от мен, а защото чувствах, че държавата е срещу мен. Мисля си - защо ме наказват втори път, след като вече съм наказан?

Ще се опитам да събера сили за следващото заседание, защото след вчера се чувствам изчерпан. Залата беше пълна с наши близки и приятели, а аз очаквах че ще има и други, които мислят за нашите деца, които трябва да живеят по-сигурно в нашата държава. Ще се радвам, ако на 28 юли в 9 часа видя в залата и други лица. Бих се запознал с всеки", заключава опечаления баща. /БГНЕС

------------------------------------------------------
УБИЕЦЪТ на Денислав - Хюсеин Хюсеин иска да отърве кожата с присъда под 3 години!

varna-sport.com 09.07.2008 20:55
Делото срещу 23-годишния Хюсеин Нихат Хюсеин, който уби ученикa Денислав Русков от Спортното училище на спирката на Чаталджа, беше отложено за 28 юли. Дотогава
трябва да бъде готова тройната съдебно-психиатрична експертиза, която да определи здравословното и психическото състояние на Хюсеин.
Рано сутринта на 21 март 17-годишният Денислав Русков беше премазан от мерцедеса, шофиран от пияния и неправоспособен Хюсеин. Трагедията се разигра в района на пазар "Чаталджа" във Варна, където младежът чакал автобус за училище.
Варненският Окръжен съд назначи психиатрична експертиза заради неадекватното състояние на подсъдимия.
"От около месец и половина той отказва да комуникира нормално и с мен", обясни защитата на добричлията. Според предварителната информация делото трябваше да мине по съкратеното съдебно следствие. Хюсеин трябваше да се признае за виновен, да се съгласи с обвинителния акт и да получи наказание под 3 години затвор. Първоначално заседанито тръгна при закрити врати, което предизвика възмущението на близките на загиналото момче. Хюсеин обаче не се призна за виновен и делото бе върнато за разглеждане по общия ред, след което заседанието бе открито за всички. Съдът се опита да изясни обстоятелствата, при които Хюсеин се е сдобил с ключа от чуждия мерцедес, с който предизвика фаталния инцидент. Това обаче не се случи, защото добричлията мълча през цялото време. Според експертизата по делото малко преди трагедията добричлията минал през фаталното кръстовище на червено с над 100 км.ч. Преди това пък Хюсеин блъснал такси пред Катедралата. Ако бъде признат за виновен, Нихат може да изтърпи наказание от 1 до 10 г. затвор за противозаконно отнемане на колата и от 3 до 10 г. за катастрофата, която отне живота на Денислав. Обвиняемият е в ареста от март, пише "Местен 24 часа".


image


Тагове:   България,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabylgarite
Категория: Други
Прочетен: 4467696
Постинги: 1910
Коментари: 3929
Гласове: 8226
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930