Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2023 11:02 - Живо дърво на повече от 300 години в България
Автор: zabylgarite Категория: Други   
Прочетен: 4299 Коментари: 5 Гласове:
9

Последна промяна: 30.01.2023 16:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В курортния комплекс "Константин и Елена" бивш "Дружба".

Диаметър 5 метра

Полски бряст

На повече години е от доста държави...взети заедно дори броя на годините им
ха ха

Какво нещо е животът, както обичам да казвам...
imageimage
image
image



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. panazea - Ходила съм на Константин и Елена , когато синът ми там беше спасител.
23.01.2023 15:29
Живеехме си във вила на 3 км от морето за 10лв, а
в хотелите на плажа бе 230€ , раздаваха им едни електронни часовници , за да ги следят , къде щъкат.
Същото море , същото Слънце и небе.
А в хотелите даже бяха недружелюбни , ако влезе българин. Такова им е обслужването и възпитанието .
Аз исках да питам за едни приятели чужденци , но ме посрещнаха на нож вътре на рецепцията.
Наблизо имаше и извор с лековита вода и ние се топехме.
Сега не знам дали не е платено.
цитирай
2. zabylgarite - Живеехме си във вила на 3 км от морето ...
23.01.2023 15:57
panazea написа:
Живеехме си във вила на 3 км от морето за 10лв, а
в хотелите на плажа бе 230€ , раздаваха им едни електронни часовници , за да ги следят , къде щъкат.
Същото море , същото Слънце и небе.
А в хотелите даже бяха недружелюбни , ако влезе българин. Такова им е обслужването и възпитанието .
Аз исках да питам за едни приятели чужденци , но ме посрещнаха на нож вътре на рецепцията.
Наблизо имаше и извор с лековита вода и ние се топехме.
Сега не знам дали не е платено.

Най-вероятно, не съм запознат дотолкова.

Просто се разходих из курорта, някои хотели работят и сега, през зимата. Други са сезонни.
Лековитата вода е в манастирчето, извирала дълбоко под олтара.
Намек за Божието величие и промисъл.
Отделно от тази вода има няколко поне с минерална вода, но дали е лесно достъпна не знам.
цитирай
3. kvg55 - zabylgarite,
23.01.2023 23:50
И в наше село има дъб, на който не му се знаят годините.
А тези дървета може и да надживеят споменатите държави.
цитирай
4. panazea - Константин и Елена се посещаваха , защото соц. страните децата знаеха за нас от родителите си
25.01.2023 14:40
и пристигаха. Дружба се беше запазила по чудо и беше добре , въпреки хотелите на пясъка. Те не ми пречеха. Имаше и швейцарци . Морето обаче е много коварно там , всеки ден изравяше нови ями и те трябваше да се маркират с шамандури.
Англичани , швейцарци и руснаци не спазват много правилата.
Синът ми отиде на обяд , поста остана без спасител и аз сложих едни червени шорти и свирех. Много са невъзпитани чужденците. Морето беше бурно , имаше черен флаг , а те влизаха. Аз им свирех и си мислех: Този , ако си мисли , че ще влезна в това бурно море , за да го вадя , има много здраве!
А един възрастен руснак , който плуваше добре , но когато да излиза , вълната го удряше в краката и той падаше. Накрая мъжът ми не издържа , отиде и за ръка го извади от водата , а после каза на дъщеря му , да не го пускат сам в морето.
Имаше едни мили дечица от Швейцария Много добре плуваха , но не познаваха нашето коварно море . Аз им казах :
Attention aux vagues.
Mer Noir est tres dangerause!
Толкова можах да скалъпя в момента от моя френски. Момчето отиде при баша си и му разправи и човекът си ги привика при себе си.
Затова дават фира чужденците на морето , защото не познават неговите капризи.
Преди да отидем , се беше удавила една рускиня. Те добре плуват , но не могат да се справят с бурното море. Жалко е , че повличат в своето необмислено решение нашите българчета и те се хвърлят да ги спасяват , без подготовка и някои се давят.
На нашия пост момчетата извадиха при бурно море с плуване 65 човека за един ден, а на съседния пост момичетата извадиха 40 души. Въпреки забраните тези безмозъчни влизаха във водата.
Един ден ме поздравяват . Измъкнали една рускиня удавница и всички я гледали , а моят син , нали беше учил една година медицина , си помислил:
Ако е умряла , няма да й навредя , а ако е жива , ще я спася. Бръкнал в устата й и извадил езика и тя започнала да диша. Всички много му се радваха , а аз гордата майка на такъв син!
На постовете взимаха 17 годишни ученици от езиковите гимназии и чужденците си мислеха , че всички българи говорим трехните езици.
А момичетата тренираха футбол и баскетбол и бяха много свестни деца ! С тях си говорехме и те ми разказаха , колко трудно им е било да ги вадят ония един след друг. Карали ги да се държат за шамандурите , докато дойдат за тях.
После нашите спасители заминаха за Гърция и Америка , защото там плащаха много , а нашите си продължаваха по 600 лв
цитирай
5. zabylgarite - Благодаря за разказаното, имам ...
26.01.2023 09:07
Благодаря за разказаното, имам много спомени от плажа и аз. По цяло лято киснехме, карти,смях, много забавно беше, но с морето никога не съм се шегувал, влизах до шията и обратно. Животът трябва да се цени.
Приятен ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabylgarite
Категория: Други
Прочетен: 4463207
Постинги: 1910
Коментари: 3929
Гласове: 8221
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930