Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.06.2009 21:46 - Великият Иван Костов от ДСБ
Автор: zabylgarite Категория: Политика   
Прочетен: 2414 Коментари: 7 Гласове:
0



Винаги съм свързвал СДС с най- чистото чувство за свобода. Остана ми някаква симпатия към тази идея. Но каква симпатия да ми остане към тази партия? Сигурно тук пишат демократи. Навярно има и костовисти. Нищо. Трябва да кажа, че  останах с най- гадния привкус в устата след управлението на Командира. Вече не бях прохождащ в бизнеса. Може да се каже, че бях напреднал с материала. Имах и закалката на Виденовата зима. Един вид, какво ли бях видял, какви ли не галимации не направих за да оцелея финансово. До времето на Костов.
Костов ме разсипа. Не пряко. Чрез политиката си. Той превърна данъчния инспектор в малък бог, недосегаем за простосмъртния им и просто разпиля дребния бизнес с акцизи, непосилни данъци, лицензии, патенти, такси и свръхмита. Чрез неговите виждания за управление на държава видях най- гадните далавери, най- могъща корумпираност, най- безкомпромисните обирания на пари от средния бизнес. През управлението на Костов ми се наложи да дам най- много рушвети, отнесох най- много актове (имах и акт за това, че дишам буквално), изживях и две финансови ревизии. Като последната ревизия ми бе предизвикана за някакъв дълг към, не помня коя служба, от едни 790 лв.  Беше смешно, понеже зареждах стока с пет цифрена сума. Извъртяха така данъчната политка, че платих двойно.
И все такива финансови цедилки. Не оцелях. Костов ме обра до шушка. Начука ми го по всякакъв възможен начин. Прибра ми и стотинките за цигари и ме остави да плащам дългове чак до края на царското управление.
След прословутата му данъчна политика и виждания за излизане от кризата, стартирах от нулата и се наложи да започна с по- малко и от преди неговата власт.
Подобно е и мнението на всички мои познати бизнесмени в Русе - предимно с тях контактувам. 99% се дръпнаха като ужилени от ГЕРБ, като разбраха че Борисов се кани да пусне кожодера Костов и алчната му жена на втора жътва.
Всички помним ( бизнесмени от дребния и средния бизнес) какви бяха цифрите в данъчно на края на годината, помним и как си личеше в градовете кой е "човек на Костов" и кой не.
Не е шега изказването на мой добър приятел, собственик на бензиностанция в покрайнините на русе:
"Ако Костов се качи да ни управлява повторно, просто ще ликвидирам фирмата си собственоръчно, за да не си спестя бавната смърт"

Но СДС е друго нещо! Поне принципът, на който би трябвало да стоят....
http://www.vestnikataka.com/forum/index.php/topic,18693.0.html



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. boristodorov56 - Много лош тоз Костов! Поне от половината българи лично рушвет е взел! Пусто да остане дано!
30.06.2009 21:59
"Не е шега изказването на мой добър приятел, собственик на бензиностанция в покрайнините на русе:
"Ако Костов се качи да ни управлява повторно, просто ще ликвидирам фирмата си собственоръчно, за да не си спестя бавната смърт"

Сега съм спокоен - след като си дал толкова рушвети на Костов, поне няма да ти иска лично на теб нови.
Но друго ще те посъветвам да направиш - питай този твой приятел бензинджия - внася ли си акциза за купеният от такива като мен бензин. Щото аз му ги броя като заредя, а той нещо се усуква и не го внася в хазната. Така, че аз вече съм му върнал всичките рушвети, които лично е дал на Костов.
Спокойно - Костов в това управление - бъдещето - няма да бъде.
цитирай
2. darktales - boristodorov56
30.06.2009 22:50
И като внася акциза, какво ще стане? Ще плати заплатата на още един, който да живее на гърба му, защото за друго не става. На всеки един, който се мъчи да направи нещо, има по 4-5, които прехвърлят папки, броят запетайки и искат да я карат така до края на света. Той ще се блъска като луд за 8-10% печалба, а "правилните" хора от всеки вложен лев ще изкарват по 10.
цитирай
3. анонимен - RE : 2
01.07.2009 08:46
А пенсията на родителите ти ДРУГ ЛИ ДА Я ОСИГУРЯВА ? ЧЕ ТИ СИ ПО-ГОЛЯМ ХИТРЕЦ И ОТ БАЙ ГАНЬО .
цитирай
4. анонимен - Прав си,
01.07.2009 18:50
много по-добре е zabylgarite да управлява Доган и Станишев.Жив и здрав да си и все така да ме разсмиваш по форумите!
цитирай
5. zabylgarite - 20 години
02.07.2009 07:38
управляващите НЕ РАБОТЯТ ЗА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД.
номер 4-приятел,има кадърни хора,кой ти говори за Станишев и Доган,ти добре ли си?
цитирай
6. darktales - andreshko 3.
02.07.2009 17:36
Хайде да не казваме какво стана по Костово време с пенсиите, че и без това другарите от бившата партия на жена му напоследък само това повтарят.
Ако смяташ, че раздутата и некадърна администрация помога с нещо на пенсионерите, грешката е в твоя телевизор.
цитирай
7. boristodorov56 - 2. darktales
10.07.2009 13:44
Въпросът е да се внася акциза, защото като го взема от мен - той е адресиран към хазната на държавата, а не към джоба му.
Като не го внесе - го краде от мен.
Блъскането за "8-10%" - си е негова работа и отговорност - въпроса е, че невнясянето на данъци, акцизи и т.н. от т.нар. бизнесмени е престъпление.
Към държавата и към мен лично - защото аз от джоба си му ги давам тези стотинчици и левчета.

Та въпроса с Костов го считам за уреден.

Поздрави приятеля си от мен.

Вече няма длъжници.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabylgarite
Категория: Други
Прочетен: 4463607
Постинги: 1910
Коментари: 3929
Гласове: 8222
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930