Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2009 14:59 - „Оня списък” осветил стотици офицери от разузнаването
Автор: zabylgarite Категория: Политика   
Прочетен: 895 Коментари: 0 Гласове:
0



„Оня списък” осветил стотици офицери от разузнаването

Стотици офицери на българското външнополитическо разузнаване и военното разузнаване са осветени с т. нар. „Оня списък", предаден на 4 февруари 1992 г. от Ахмед Доган в турското посолство в София. Това се разкрива в специално разследване на Дарик за скандалния случай. За това свидетелства и автентичният разказ на Мехмед Тефик, дясна ръка по онова време на лидера на ДПС.

Разказът на Тефик се огласява за първи път: „На 3 февруари г-н Доган ме извика при него и ми каза: Предай на нашите хора, посолството, в удобен ден, в най-кратко време да ме приемат. Също ми каза, че се касае за нещо много важно. Аз още същия ден посетих г-н Атъф Шекерджиоглу. Той се качи за момент и ми каза, че трябва да дойдем на 4-ти в удобен за нас час. Предадох това нещо на г-н Доган - той да изясни часа. Беше фиксиран час 13:30. Аз отидох с моето дипломатическо куфарче у тях и давайки ми документи, той ми каза, че това са много важни документи, които аз сложих в моя дипломатически шифрован куфар. В 13:10 часа звъннах на Атъф Шекерджиоглу от дома на Доган, че всичко е ОК. През това време дойде служебната „Волга" на г-н Доган, в 13:30 бяхме в посолството. Бяхме посрещнати от Атъф Шекерджиоглу. Те предложиха да минем в т. нар. "стая бункер".

Целият разказ на Мехмед Тефик очаквайте утре във втората част на разследването на Богдана Лазарова от 11 ч. по Дарик радио.
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=428158


Тагове:   списък,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabylgarite
Категория: Други
Прочетен: 4463069
Постинги: 1910
Коментари: 3929
Гласове: 8221
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930