Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2022 09:23 - Стоичков и Рачков докога ще рекламират хазарт? Цял живот ли?
Автор: zabylgarite Категория: Други   
Прочетен: 4144 Коментари: 16 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Колко е демократична демокрацията.

Утре-вдруги ден на никой няма да му се работи.
Всеки ще иска да печели от хазарт.

Това е още една от зле скритите подлости на демокрацията, наложена в България.
Да използва и насърчава страстите и слабостите на хората и да ги използва за обогатяване на паразитите.
На наивните участници майната им.

Всяко действие има подходящо противодействие.
Пазете децата си!

Приятна седмица!




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. marana69 - важна тема, но, тозз тъ нар, докога,
21.11.2022 09:27
ше го споменавате..
какво ОБЩО,има тозз Галфон с Демокрацията..
драги васко/ добре ли е Жена ти?) децата...
според мен, Изборът е винаги ЛИЧЕН..това е то, Демокрация/вкратце..

няма всеобща Еволюция../ мисля, че ме разбираш, и накратко..
цитирай
2. virtu - Стоичков и Рачков станаха за резил !
21.11.2022 09:44
Трябва да се разяснява на хората , за да не се подвеждат по фалшиви реклами !
Така се различават хората .Добрите дават добри плодове , а лошите- лоши !
Тайфунката те обсажда ! Ха ха !
Как може да не си чел бисерите й !
цитирай
3. notfun - Тайфунката те обсажда ! Ха ха !
21.11.2022 09:54
?????!!!!

звучиш, все , по налудно, колежке.панассейна латерна..

ти,с е опитваш, да ''ходиш'' подире ми..а не аз..
цитирай
4. zabylgarite - ше го споменавате. . какво ОБЩО, има ...
21.11.2022 10:13
marana69 написа:
ше го споменавате..
какво ОБЩО,има тозз Галфон с Демокрацията..
драги васко/ добре ли е Жена ти?) децата...
според мен, Изборът е винаги ЛИЧЕН..това е то, Демокрация/вкратце..

няма всеобща Еволюция../ мисля, че ме разбираш, и накратко..
--------

Да те запозная ако искаш. :)
Галфон... не бих обидил така някой.
Да спазваме приличие предлагам, не сме пияни нещо или сме тук за да обиждаме и правим скандали.
цитирай
5. zabylgarite - Трябва да се разяснява на хората, за ...
21.11.2022 10:22
virtu написа:
Трябва да се разяснява на хората , за да не се подвеждат по фалшиви реклами !
Така се различават хората .Добрите дават добри плодове , а лошите- лоши !
Тайфунката те обсажда ! Ха ха !
Как може да не си чел бисерите й !

Това ми е идеята. Така мисля и аз.

Иначе вече се ориентирам,че отдавна си общувате блогърите и се знаете. Може би е и забавно, ако няма скандали,че не е работа тогава, да се тровите излишно.
Поздрави! :)
цитирай
6. notfun - кого обиждам? теб ли ? НЕ ме познаваш,за да ме визираш, или, Крастата, те напира
21.11.2022 10:22


Обсаждаш човека !
Ние сме ти криви ! Радето , Лео и аз !
Ха ха ! Че издаваме твоите козни !
Кой събираше пари , като взимаше валутата на хората на Витошка и ги лъжеше в обменния курс ! Нали тук става дума за почтенност?
Каква почтенност межеш да имаш ти , щом си обирала хората преди 30 години!
И сега си света вода ненапита?
Ходи се жалвай , да ми изтрият коментара, но миналото си не можеш да изтриеш!
То е написано на небето!

васкоо..питам се, тук..нормални има ли, според твоят, 15г Опит ?)))
цитирай
7. panazea - Ето я пак ! Кой кого обижда?
21.11.2022 10:32
Мисълта й да обсажда крепостта , докато поддаде , й е натрапчива !
Защо се нахвърля върху Радето? Нека поясни !
Само исках да смъкна маската на notfun, marana69 и още 99 аватара.
Приятен ден !
Панацея
цитирай
8. zabylgarite - Живи и здрави. Да се порадваме на ...
21.11.2022 10:36
Живи и здрави. Да се порадваме на живота,че бързо отминава.
цитирай
9. notfun - https://marana69.blog.bg/tq-i-toi/2022/11/21/antivaksite-i-puten-propaganda-sa-opasni.1843843
21.11.2022 10:40
мога да дам, още 199 ''примера'', как, да НЕ пишете, идиотии..


драга панассейна, Аз съм Човекът, без Маска ))
а не ..ти..

..и, има.ЗАЩО, гордея се ,с ИМЕТО, и Живота си/ реален и виртуален..

авторът, не ми отговори на прост..въпрос..
КЪДЕ е корелацията , между
Демокрацията, хазарта, и селянинът, СтоИчков..с милионите..?
нали, това, беше гл Тема..

цитирай
10. notfun - ни думай )))
21.11.2022 10:41
zabylgarite
написа:
Живи и здрави. Да се порадваме на живота,че бързо отминава.

цитирай
11. radostinalassa - Никой не може да измами банката или рулетката...
21.11.2022 14:20
Това трябва да се разяснява на децата. Ако имат субстрат, разбира се. Колкото дал Господ.
цитирай
12. zabylgarite - мога да дам, още 199 ''примера'', ...
21.11.2022 16:05
notfun написа:
мога да дам, още 199 ''примера'', как, да НЕ пишете, идиотии..


драга панассейна, Аз съм Човекът, без Маска ))
а не ..ти..

..и, има.ЗАЩО, гордея се ,с ИМЕТО, и Живота си/ реален и виртуален..

авторът, не ми отговори на прост..въпрос..
КЪДЕ е корелацията , между
Демокрацията, хазарта, и селянинът, СтоИчков..с милионите..?
нали, това, беше гл Тема..


По-полека с въпросите. Не участвам в минута е много. Много свободно време при тебе, пенсионерка ли си? Или безделничиш?
цитирай
13. zabylgarite - Това трябва да се разяснява на де...
21.11.2022 16:05
radostinalassa написа:
Това трябва да се разяснява на децата. Ако имат субстрат, разбира се. Колкото дал Господ.

Да, важно е да се обяснява.
цитирай
14. zabylgarite - Живи и здрави. Да се порадваме на ...
21.11.2022 16:07
notfun написа:
zabylgarite
написа:
Живи и здрави. Да се порадваме на живота,че бързо отминава.


Не позволявай на неврозата да те прегръща силно.
Имам някои способности на терапевт, но не и по интернет.
Владей се.
цитирай
15. kvg55 - zabylgarite,
23.11.2022 19:54
С тази реклама Рачков окончателно ми падна в очита.
цитирай
16. zabylgarite - С тази реклама Рачков окончателно ...
24.11.2022 16:16
kvg55 написа:
С тази реклама Рачков окончателно ми падна в очита.

Покрай мачовете видях,че и азис са вкарали във футболната тема и направо ме хвана гнус вече. Не искам да посвещавам отделна тема за тоя травестит сбъркан и прост ,използвам случая да го спомена само.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabylgarite
Категория: Други
Прочетен: 4473909
Постинги: 1910
Коментари: 3929
Гласове: 8227
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930