Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2008 10:31 - Димитър Карбов, зам.-председател на АТАКА във Варна: Преби ме бизнесмен, МВР не се намеси
Автор: zabylgarite Категория: Политика   
Прочетен: 2056 Коментари: 6 Гласове:
0



Димитър Карбов, зам.-председател на АТАКА във Варна: Преби ме бизнесмен, МВР не се намеси Полицията има негативно отношение към националистите

Емилия АНТОВА

 

 Димитър Карбов е роден на 28. 6.1971 г. във Варна. Завършил висше образование във Варненския свободен университет "Черноризец Храбър", специалност публична администрация. Специализирал Публична администрация и европейска интеграция, както и Териториална администрация. От 1992 г. до края на 1995 г.  е работил в параходство БМФ АД и от 1996 г. досега работи в Пристанище Варна ЕАД - контейнерен терминал. Женен, с едно дете.

- Г-н Карбов, какво се случи, та ви пребиха на 2 август  край Варна?
- Бях на гости на моя приятел Радослав Николов, който е новодомец в наскоро открития комплекс "Приселски манастири" в село Преселци, на 15 км от Варна. Гостуването ми съвпадна с честване на годишнина на фирма "Дорелов" - мероприятието беше организирано около басейна на същия комплекс. Така двата купона се сляха. По едно време дойде Дорел Геориев, бивш член на АТАКА и понастоящем симпатизант. С Дорел се познаваме отдавна и той ме запозна със сина - Венцислав Дорелов, който разбра, че съм зам.- председател на АТАКА във Варна и съм бил кандидат за общински съветник. Двамата проведохме няколко разговора на общи теми, включително и за политика. После се разделихме, купонът продължи. В един момент с моя приятел Галин Тушев, поканен на партито за апарамента - също симпатизант на АТАКА, тръгнахме към апартамента на Радослов, който е на първия етаж - точно до импровизираната сцена. Внезапно бяхме настигнати в гръб от Венцислав Дорелов и неговите многобройни гардове - лична охрана и охрана на басейна, и те започнаха да ни бият, като ни повалиха на земята.
- Вие сте спортен тип мъж, не реагирахте ли?
- Занимавал съм се с тежка атлетика и карате, а Галин е републикански шампион по борба.  Но нямаше как да се защитим - нападението беше светкавично, в тясно пространство и в гръб. Не мога да преценя колко души ни нападнаха - само видях с периферното си зрение, че бият и Галин. Венцислав Дорелов също се включи в боя с ритници по главата и тялото ми. Непрекъснато ни обиждаха: "Боклуци, нищожества!"  Заплашваха, че ще ни убият. С Галин се окопитихме, изправихме се. От лицето ми течеше кръв и влязох в басейна да я измия, от ударите целият пламтях и усещах първите отоци. Дорелов ме последва в басейна и ни в клин, ни в ръкав започна да се извинява и да ме прегръща. Радослав, който познава лично Дорелов, се намеси тогава. Онзи побесня, заряза милите думи и се нахвърли върху Радослав с три удара с юмрук в лицето. Непрекъснато му повтаряше: "Не си достоен да живееш в този комплекс. По най-бързия начин да се явиш в офиса ми, ще ти дам пари и изчезваш." Скандалът продължи.
- Чакайте малко, дали не става въпрос за пиянска свада?
- До тръгването към апартамента на Радослав всичко беше нормално и държанието на Дорелов - също. Бяхме пили, но в рамките на нормалното - все пак бяхме на купон, празнувахме. Категорично не съм го провокирал с нищо, не съм конфликтна личност. Приятелите ми също.
- Значи ви биха и ви заплашваха?
- Не само това -  по време на побоя ми изчезна часовникът - хубав и скъп, както и златен синджир от 50 г. Проверих на мястото на побоя - явно някой ги беше взел. Тази сутрин (в понеделник - б.а.) часовникът беше подхвърлен на пазача на комплекса.
- При цялата дандания на партито никой ли не се сети да повика полиция?
- На партито присъстваха основно гости на Дорелов - някои от тях познавах, но надали биха свидетелствали в моя полза, защото имат бизнес с него. Никой не се обади на полицията, ние я повикахме. От МВР изпратиха 2 патрулки. Обвинявам полицаите в пълно бездействие - те останаха пред комплекса и се наложи ние да ги търсим, а не те нас. Когато Дорелов разбра за полицията, качи се в джипа с охраната си и напусна комплеска. От МВР видяха, че съм зверски пребит и ограбен, но не предприеха никакви действия: даже не влязоха да разпитат хората и да погледнат къде и какво е станало. Казаха: "Дойдохме, това е, когато можем да направим. Напишете жалба."
Ние тримата бяхме в шок - не можехме да шофираме и помолихме да ни откарат до Варна. "Да не сме таксиметрова служба", отрязаха ни полицаите. Тръгнахме пеша - 15 км, а по пътя непознат ни взе на автостоп и ни закара до болницата.
- Какво установиха в спешния център?
- Изпратиха ме в неврохирургия със съмнения за комоцио - оказано от дежурния лекар д-р Стоянов, който предложи да ме остави на стационар. Отказах и отидох до съдебна медицина да си извадя епикриза. Ето какви са констатациите на д-р Демиров: "Юмруци по лицето, съборен на земята и ритан. Заключение: мозъчно сътресение, кръвонасядане по лицето, шията, гръдния, кош, двете колена, контузия на гръдния кош, които са в резултат на удари с или върху твърди предмети. Временно разстройство на здравето." Съдебният лекар не беше изненадан от името на побойника. "Венцислав Дорелов? Ама той още не е ли дошъл да ви потърси да се извинява. Той има практика да бие хора и после да се извинява."
- Какво ще предприемете?
- Ще се консултирам с адвокат и ще заведа дело. Жалба има в IV РПУ, и в Районната прокуратура на Варна. Полицаите в районното управление също бяха възмутени от агресията, изляла се върху трима ни.
- Кой всъщност е Венцислав Дорелов?
- Строителен предприемач с мащабен бизнес. На 44 години е, бивш съпруг на бизнесменката Петя Славова - близка до небезизвестния генерал Любен Гоцев и собственичка на холдинга "Феста". Петя Славова купи за без пари двореца на Косьо Самоковеца в Боровец. Дорелов е от кръга олигарси, които през годините съумяха да се облагодетелстват от всяко управление. Във Варна той е един от учредителите на движение "Глас" - сдружение на строителните предприемачи, което кандидатства на местните избори. Успя да вкара двама общински съветници.
- Защо един бизнесмен ще участва в такъв побой?
- Известно е, че бащата изповядва идеите и принципите на АТАКА, а синът не харесва действията на партията ни, както и убежденията на баща си. Вини ни за това. И тъй като не може да стовари агресията върху собствения си баща, под въздействие на алкохола е решил да се разправи с един атакист.
- За няколко дни вие сте поредния бит атакист? Защо полицията мълчи?
- Полицията има негативно отношение към хората от АТАКА - с бездействието си на практика обслужва насилниците. Миналата седмица бяхме безкрайно възмутени от случилото се при побоя в София. Били са наши членове и симпатизанти, без да е имало никакъв конкретен повод. Ами издевателството над Димитър Стоянов? Той е евродепутат! Това нищо ли не означава за полицията?! Още колко доклада трябва да изпише Еврокомисията, за да стане ясно на управляващите в България, че политиката им на насилие е пагубна за повечето от българите. Мисля, че след случилото се с Димитър Стоянов европейските институции ще реагират. Можем да очакваме и нов, по-сериозен доклад относно полицейските произволи, които наблюдаваме в България.
- Имало ли е други случаи на бити атакисти във Варна?
- Последният побой над наши членове и симпатизанти беше по времето на местните избори, когато няколко души от район "Младост" бяха нападнати и бити, докато разлепяха плакати, от активисти на други политически формации. Тогава полицията пак не направи нищо - оставя ни на самоизтребление, никакво отношение не взеха, прекратиха всички дела и виновниците не получиха заслуженото.
- Как реагира семейството ви?
- Още не съм им казал - срамно ми е 9-годишният ми син да ме види така обезобразен. Това, че някой ме е пребил заради убежденията ми, не ме отказва от тях, а напротив - зарежда ме с енергия и аз съм сигурен че на следващите избори АТАКА ще вземе своето достойно място в управлението на държавата.
http://www.vestnikataka.com/?module=displaystory&story_id=51597&format=html




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - KbzzxnSGrgb
24.05.2011 12:47
YouВ’ve got it in one. CouldnВ’t have put it bteetr.
цитирай
2. анонимен - lpaTfYIfFShqrI
25.05.2011 14:14
clW8eN <a href="http://lhpxahosqfvn.com/">lhpxahosqfvn</a>
цитирай
3. анонимен - egTmqcCOnlVFrNymI
25.05.2011 18:15
ILpyLM , [url=http://bhoetrstegjw.com/]bhoetrstegjw[/url], [link=http://nvsjqzpmypqb.com/]nvsjqzpmypqb[/link], http://ecwfvmwuzaie.com/
цитирай
4. анонимен - LzzPkggw
28.05.2011 13:51
WvQTcd <a href="http://shonwluywibv.com/">shonwluywibv</a>
цитирай
5. анонимен - yeONspihpQmSiAjG
31.05.2011 17:53
m4fqQG , [url=http://pzlnkwsbbkto.com/]pzlnkwsbbkto[/url], [link=http://gxiyjexpiijb.com/]gxiyjexpiijb[/link], http://liotsifxbidw.com/
цитирай
6. анонимен - нескольким метрам с побережьем и нескольким шагам
23.01.2012 03:15
Агентство путешествий и туризма <a href=http://toptyr.ru/>туры</a> Всем, кто заинтересован в активном времяпровождении в отпуске!
Наш сайт приглашает подробнее познакомиться с перечнем услуг, которые добавят к Вашему отдыху яркие впечатления
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabylgarite
Категория: Други
Прочетен: 4468635
Постинги: 1910
Коментари: 3929
Гласове: 8227
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930