Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2009 22:33 - СКАНДАЛ: Серго върза Бойко на панделка, но стана за смях - извика го на дебат и не се яви!
Автор: zabylgarite Категория: Политика   
Прочетен: 581 Коментари: 0 Гласове:
0



СКАНДАЛ: Серго върза Бойко на панделка, но стана за смях - извика го на дебат и не се яви!

varna-sport.com 22.03.2009 21:53
imageГолям скандал стана тази вечер в 20 часа пред Министерски съвет. Пиарите на Серго Станишев извикаха Бойко Борисов за дебат в 17 ч., като си мислеха, че Бойко няма да се подаде на провокацията в неделя вечер. Бодигардът на Тато обаче е старо куче и се за секунди смени ризата и сакото и
цъфна пред Министерски съвет. Серго обаче стана за смях, като не се яви. Последва монолог на Бойко:
"Неговите пиари са разчели всичко без това, че аз ще дойда. Ето тук съм, в неделя вечер в 17 ч, вече е 20 часа. Вкараха го в капан. Сега съм сигурен, че бълва огън срещу своите пиари, защото те си мислеха, че няма да дойда. Сега ми казват вторник. Защо вторник, а не сряда или четвъртък, ето аз съм пред кабинета му. чакам го пред вратата на Министерския съвет. Ще отида да се разходя и ще се върна. Искам да го питам много неща. Защо искат да продадат "Булгартабак" толкова бързо, за секунди. Защо телевизиите в България ще зависят от ДПС. Защо затвори устата на Кадиев за откраднати 3 милиарда лева от Мургина. Защо махна Петков, Овчаров и ... Защо излъга оня ден, че ни пускат парите от ЕС. Говорителят каза дипломатично, че няма такова нещо. Станишев не знае ли, че баща му вече не управлява и сме 2009 г. Страхливец! Защо не дойде. Прави се на силен, иска да ме унижи, но виждате всички, че стана смешен. Откъде накъде той ще казва в коя телевизия и при кой журналист ще е дебатът. Ето аз съм тук, искам дебат на неговия фотьол, а него го няма. Може да искам при Цветанка Ризова, или при Бареков или при Милен Цветков. Или пък при Сашо Диков в "Канал 3". Защо се смеете. Други въпроси. На турски телевизии не отговарям", категоричен бе Бойко Борисов.

Снимка Интернет
Серго искаше да изпързаля Бойко, но стана за смях пред микрофоните на абсолютно всички телевизии.



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabylgarite
Категория: Други
Прочетен: 4478305
Постинги: 1910
Коментари: 3929
Гласове: 8227
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930