Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2010 11:32 - Има ли фъфлещи консултанти?
Автор: zabylgarite Категория: Политика   
Прочетен: 1451 Коментари: 1 Гласове:
3



Иван Бухов София, България

Аз съм един от живите специалисти, които са работили по комплексното използване на водите в България. Познавам комплексните схеми за използването на вътрешните подземни и повърхностни води и тези, които ще се използвата от Дунав. Познавам живите проектанти и строители, които изпълняваха големите национални поекти. Дейно учяствах в изготвенето на Единния водостопански план на страната ни през годините 1969/75. Аз съм един от главните проектанти, разработили схемата за прехвърляне на води от поречието на р.Струма към язовир Искър за водоснал(бдяването на София. Участвал съм и в разработки за прехвърлянето на води от поречие Места към това на река Марица, преди отмененето на стария проект и в следващи разработки. Почетен член съм на Българската асоциацията на вадите /БАВ/. Случаят с Дуган ме шукира, неприятно изненада! Чак такова чудо, такова нахалство не допусках. Отказах да правя експертизи за експертния съвет към МРРБ, защото много малко ми плащаха. За една експертиза, отнасяща се за водоснабдяването на Благоевград от яз. Ракочевица", по която работих повече от десет дни ми дадоха 28 лв. защото не съм бил с професорска титла. Според мен всички хора замесени с тази афера от два милиона лева за разработките на Доган трябва да се задържат и не се пускат от следствито до като не са докаже кой е виновен и кой невиненV Каква държава сме ние?! Боже помогни ни! Държава която се е ръководиле от крадци и лъжци!!!! Бойко, Цветанав, Найденов /Велчев го слагам под въпрос, защото е човек на Гоцето/, внимавайте и действайте! Не бива да продължава това!
http://www.vesti.bg/?tid=40&oid=2861271
-----------------
от коментарите под статията.




Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - Още от невръстна възраст
24.03.2010 13:32
българският Леонардо да Винчи, под зоркия поглед на ДС, е започнал да развива свръхестествените си възможности. В скромната си лаборатория е правил опити във всички области на науката, с изключение на ядрена енергетика. Но ако от някъде му обещаят подобаващ за знанията му хонорар, сигурно ще се заеме да попрочете нещо и в тази област. Важното е да не му се пречи от завистници. Човекът събира пари за летяща чиния ...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabylgarite
Категория: Други
Прочетен: 4467789
Постинги: 1910
Коментари: 3929
Гласове: 8226
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930