Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2008 08:04 - PR кампания направи Никито Василев за смях
Автор: zabylgarite Категория: Политика   
Прочетен: 731 Коментари: 0 Гласове:
0



PR кампания направи Никито Василев за смях

Мощен смях тресе интернетските форуми и кварталните градинки откакто се разбра, че министърът на държавната администрация и административната реформа Николай Василев е станал герой на една от безплатните рекламни картички, разпространяващи се в над 700 заведения в страната. На лицевата страна грее ликът на министъра с надпис "Who"s this boy?" ("Кое е това момче?"), а на гърба са изброени многобройните успехи на царското юпи, допринесло все повече млади хора да работят в администрацията.
Това, че оглозганата ни до кокал държава в настоящия момент има крещяща нужда от повече чиновници, не подлежи на никакво съмнение, но че голяма част от тях са неграмотници, това вече ни идва малко в повече.
"Още 60 000 служители от администрацията вече са на "ти" с компютъра, още 36 000 могат да казват Hello и Good bау", пише в похвалното слово за министъра. Ние, данъкоплатците, които сме платили за обучението на тези 96 хиляди недоучени чиновници, имаме все пак известни претенции към нивото на техните знания. Ето защо напомняме на уважаемите "безплатни" издатели и на "безплатно" рекламирания министър, че на английски език "гуд бай" се пише goodbye. А понятието good bay (гуд бей) би следвало да означава "добър бряг".
Добри брегове у нас Бог дал в изобилие, особено по Черноморието. Там властимащите и техните хора построиха много полезни за народа и самите тях хотелски комплекси. Имаме си Слънчев бряг, към него сега се строи луксозният Diamond Bay, имаме още Riviera bay, близо до Златните пясъци, а още Marina Bay в Кранево и т.н. Интересуващите се могат да проверят - нищо чудно хотелчетата да вървят вече по две за лев или даже безплатно, също като рекламната картичка на заслужилия министър.
Впрочем, Борислав Велков, управител на фирмата, издател "Фейм кардс" обясни, че не става въпрос за рекламна кампания и дори Василев не е бил предупреден за пускането на картичката. "Фейм кардс" и МДААР обаче са работили заедно по проекта за привличане на млади хора в държавната администрация. "Не сме участвали в обществена поръчка. Не сме се явявали и на конкурс, тъй като сме единствената такава медия в България. Просто министърът се е сетил, че посланията, адресирани до младите хора, ще достигнат успешно до тях чрез нас", коментира Велков.
Което значи, че Никито все пак е знаел?...
http://www.vestnikataka.com/?module=displaystory&story_id=54198&format=html



Тагове:   кампания,   Направи,   Никито,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: zabylgarite
Категория: Други
Прочетен: 4469821
Постинги: 1910
Коментари: 3929
Гласове: 8227
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930